torsdag 7 maj 2009
This is the heavy heavy monster sound
Kanske är det högsommarvärmen som infunnit sig här. Jag längtar efter festival! Bra musik, öl i gräset, damm i näsan. Härligt värre!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar