torsdag 25 juni 2009
Lite piggare
Vi är lite piggare (tack vare Maxflu och Buffy tror jag), väskorna är packade och imorgon kl 7 tar vi bussen från Buzet till Mestre och sen vidare till Treviso (Venedig) för att flyga Ryanair till Svea. Roligt ska det bli!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar