onsdag 12 augusti 2009
Svennebananjuice
Nä, jag har inte testat, och kommer inte göra heller. Inget fan av bananer (bara i nödfall innan träning, eller i yoghurt).
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar