söndag 13 september 2009
Granatäpplen
Såhär ser våra granatäpplen ut
Och såhär ser grannens ut. Jag är lite sugen på att smita in och palla ett av honom.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar