tisdag 27 oktober 2009
Skorpion
Den här lille krabaten hittade jag på vårt köksgolv häromkvällen. *rys* Jag tycker inte alls att det är roligt. De kan väl hålla sig utomhus?!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar