måndag 16 november 2009
Solnedgång över Pula
Vi har väldigt fin utsikt över Pula från vår lägenhet och i lördags var det extra fint under solnedgången (minus elledningen som går tvärs igenom bilden, men så ser det ut överallt här).
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar