torsdag 3 december 2009
Ovan molnen
Åh vad fint det var vid Motovun imorse när vi körde från Pula till jobbet. Det var runt nollgradigt och dalen nedanför Motovun var full av moln! När man får se sånt här så är det inte så tokigt att bo i Istrien.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar