onsdag 16 december 2009
Sjömansjul
Den här låten finns också på min jullåtslista såklart! Jag skulle inte ha något emot julfirande på Hawaii. Fast Yngve har nog rätt i att man skulle längta hem till vinter och snö.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar