fredag 29 januari 2010
Skrapa skrapa
Men, sånt här ska vi ju inte behöva hålla på med på de här breddgraderna! Det här var innan vi åkte till Pula idag, runt lunchtid. Då ska ju frosten ha försvunnit, men det var fortfarande en minusgrad så det hade inte hunnit tina ordentligt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar