söndag 24 januari 2010
Snart så...
Ett av mandelträden i trädgården har tusen knoppar som ser ut som de ska spricka närsom. Bara det kan sluta vara minusgrader (eller nästan minusgrader) på nätterna och solen fortsätter skina så är nog våren här i ett nafs!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar