tisdag 19 januari 2010
Tisdag
Idag skiner solen och mormor mår lite bättre. Det känns skönt. Nu väntar jag på att arbetsdagen ska ta slut så vi kan ta en promenad i det fina vädret. Kanske leta efter lite vårtecken. Undrar om det finns vildsparris redan?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar