fredag 12 februari 2010
Springtime is here
Äntligen har mandelträdet kommit igång ordentligt! Lyssnar på Fatboys
Springtime
och njuter av att jag kommer att få uppleva våren två gånger i år. Förra året åkte vi ifrån den svenska våren och kom ner till sommaren på en gång. Det var konstigt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar