söndag 14 mars 2010
Labin here we come!
Idag ska vi åka till Labin och luncha med faster Z (som vi också jobbar med). En istriansk söndaglunch brukar bestå av minst tre rätter så vi kommer nog att rulla fram ikväll. Vi får ta en långpromenad i Labin innan vi åker hem.
Labin är jättefint.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar