tisdag 2 mars 2010
Miss Ellie
Vi saknar vår Amazon Miss Ellie. Hon står i ett förråd i Hultsfred och väntar på att få komma ut. Förhoppningsvis har vi råd och tid att fixa till henne när vi flyttat hem så att hon kan få göra lite turer i sommar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar