måndag 1 mars 2010
Vi kände nästan för att hoppa i havet i lördags
Efter en tokregnig fredag kom en strålande fin lördag. Vi drog till vackra Premantura och promenerade vid havet. Ja jäklar vad jag kommer sakna närheten till det här fina havet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar