fredag 26 mars 2010
Vi packar
Vi packar febrilt. Det är ganska mycket som ska med hem, trots att vi lämnar kvar massor av det vi hade med oss ner. Kommer bli kul att leka tetris med bagagen.
Det här är bara en bråkdel av det som ska med hemåt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar