fredag 30 april 2010
Amazonblått
Emelie berättade igår att hon sett att nåt köksföretag har gjort nyproducerade retrokök. Jag googlade just och hittade
Kvänum
. Blir ju perfa till nya lägenheten! Fast det vetitusan om vi orkar renovera på en gång. Men fint är det!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar