fredag 23 april 2010
Calaveras
I helgen ska jag förhoppningsvis testa att klä om en av våra stolar med det här 'calaveras de azúcar'-tyget köpt på Tradera. Det kommer bli as-snyggt! Måste bara hitta ny stoppning också.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar