fredag 23 april 2010
Present
Vi fick finaste välkommen hem-presenten av Emelie och Rebecka igår. Handmålade glas från 30-talet med lite Vegasvibbar. De passar urbra i köket!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar