tisdag 25 maj 2010
Kiehl's
Idag var jag och shoppade lite ansiktsprodukter på Kiehl's och jag måste ge beröm för den fina butiken på Mäster Samuelsgatan 5. Jättetrevlig och hjälpsam personal! Blir fler besök.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar