onsdag 26 maj 2010
Nämen!
Vilken sötis som står och håller i "Just idag är jag stark"-halsduken på
Bajens hemsida
idag. Han men keps och glasögon till vänster om halsdukskillen är också söt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar