torsdag 20 maj 2010
Stoneking till Stockholm!
Den 23:e september på Rhythm Shack!!! Lite roligt att jag och Joakim har suttit och letat i Stonekings turnéplan var vi kunde åka och se honom och så har Tompa (& co?) fixat hit honom. Det är ju mycket bättre!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar