lördag 12 juni 2010
Hängselbyxor
Joakim är asnöjd med sina nya hängselbyxor inköpta på Sivletto idag. Jag tycker också de är fina.
- Posted using BlogPress from my iPhone
2 kommentarer:
Tony
13 juni 2010 kl. 18:03
fina
Svara
Radera
Svar
Svara
Marina
14 juni 2010 kl. 09:42
Ja, jättefina
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
fina
SvaraRaderaJa, jättefina
SvaraRadera