fredag 9 juli 2010
Rhythm Shack!
Ikväll ska vi på
Rhythm Shack
. Det blir nog grymt skulle jag gissa på! De
tre Tna
på scen och
Big Fat Joe
bakom skivspelarna. Hoppas han spelar den här för oss:
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar