måndag 16 augusti 2010
Hört på tunnelbanan
Imorse åkte jag tunnelbana med den här mannen. Han fick frågan "Har du nåt lajv på G?" av en medpassagerare. Jag hörde att han mumlade "Nää" men tyvärr hörde jag inte hela svaret. Jag antar att han inte ska åka till sitt bankjobb.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar