fredag 13 augusti 2010
Radiola
Den här finfina radiogrammofonen står nu hemma hos oss. Joakim spelade Yngve Stoor-stenkakor på den igår, det lät fint. Raspigt och fint.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar