torsdag 23 september 2010
Jungle blues
Den här har jag säkert lagt ut förr på bloggen, den förtjänar att läggas ut igen. Speciellt idag eftersom Mr Stoneking intar scenen på Mosebacke om endast några timmar! Som vi har längtat! Tack
Rhythm Shack
!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar