måndag 22 november 2010
Dumt
Det är dumt att vara sjukt sugen på Djungelvrål (äta en hel påse åt gången-sugen) och ha väldigt lätt att få halsbränna. Jag överväger nu om jag har tillräckligt med Rennie i väskan för att klara av några stycken iaf.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar