fredag 24 december 2010
Bajenjul
Vi står vid Nackastatyn på Katarina Bangata 42 och fryser med några hundra andra bajare som är här för att fira Nacka som skulle fyllt år idag. Musiken hörs lite dåligt, men stämningen är mysig.
- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar