torsdag 16 december 2010
Let it snow!
Sextonde december. Jäklar vad det snöar! Vår förening har ett skottschema, som tur är så är det inte vår vecka denna veckan. Men nästa vecka är det. Hoppas att det inte kommer nå mer snö då.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar