måndag 13 december 2010
Lucia
Trettonde december. Lucia. Jag såg några minuter på SVTs luciasänding imorse. Alltid lika stämningsfullt. Elvis är också stämningsfull.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar