torsdag 9 december 2010
Renar
Nionde december. Julen börjar verkligen närma sig. Fast nån julkänsla har inte infunnit sig ännu. Jag funderar på om jag ska skicka julkort i år. På riktigt. Eller kanske det kommer bli Postens
levande julkort
. Renar är ju söta.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar