fredag 3 december 2010
Wrestling alltså
Imorgon är det
wrestling
på schemat. Inte utföra, bara titta. Kan bli nog så läskigt. Men jag ska iaf följa med och se vad det är. Hoppas på några luchas librasmasker.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar