tisdag 15 februari 2011
Zombiekursen
Kurslitteraturen är nedpackad och jag har iaf börjat att läsa den. Ikväll börjar kursen
Att överleva en zombiekatastrof
. Det ska bli spännande!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar