söndag 29 maj 2011
Hotrods!
Vi trotsade vädret hade en trevlig dag i Västberga. DePalma-crewet hade en fin pinstripad bil med hijackers (fjädringen som gör att de kan hoppa).
Vår fina vagn var nästan lika poppis att fota som bilarna. Här har vi hittat en ratrod.
Vi hittade en hotrod till Elvis också. Den var inte till salu tyvärr, så vi får leta vidare.
- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar