måndag 30 maj 2011
Kroatien here we come!
Nu sitter vi och väntar på Skavsta. Planet går tio över fem. Hoppas det ska gå bra med liten. Hörs om en vecka, kommer nog inte kunna blogga under veckan om vi inte hittar wifi.
- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar