söndag 15 maj 2011
Premiär på Söderstadion
Vi är på Söderstadion och kollar matchen mot Västerås (jorå, superettan är kul!). Efter första halvlek är det 0-0. Får väl hoppas att vi kan sätta en balja eller två i nästa halvlek.
- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar