torsdag 9 juni 2011
Näckrosinvasion
Joakim planterade näckrosor i svärfars damm när vi bodde där. De har tagit sig och håller nu på att ta över lilla dammen. Det är snyggt dock!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar