torsdag 28 juli 2011
Sprutor
Idag har Elvis fått två sprutor. En i vardera ben. Han tyckte det var läskigt, men när sticken var över var han glad igen. På vägen hem köpte jag en present till honom. Vi ska läsa lite nu.
- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar