torsdag 4 augusti 2011
Besök
Igår kom min bror hit för att spendera några dagar. Vi firade med att äta kräftor.
Vi visade Elvis en kräfta och han ville nog jättegärna sätta gommarna i den. Lite tidigt tyckte vi. Han får nöja sig med mjölk ett tag till.
- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar