fredag 9 september 2011
Fint kakel
Vi har varit och hälsat på Janne och Matteus i Södra Ängby. Vi har fikat och en promenat i det fantastiska funkisvillaområdet.
Ängbyplans T-banestation har det det finaste kaklet!
Såhär ser det ut på ena väggen:
Och såhär på nästa:
- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar