måndag 5 september 2011
Kakmonstret
Enligt Pampers käkar Kakmonstret frukt. Det tycker jag är konstigt.
Han blir till och med glad när han får en banan!
I verkligheten tror jag att han hade slagit ner Elmo, snott hans pengar och gått till bageriet och köpt kakor.
- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar