onsdag 7 september 2011
Semester
Nästa vecka åker vi till Pula. Ska bli skönt med lite semester! Speciellt när vädret ser ut såhär:
Men det allra bästa blir att få hänga hela familjen i ett par veckor. Speciellt eftersom Joakim har en tokintensiv jobbperiod just nu.
- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar