söndag 13 november 2011
Vi åkte till Örebro
Igår var vi i Örebro. Vi köpte fina porslinspapegojor och en Cadillac BLS.
Papegojorna fick följa med hem på en gång och joina vår fågelsamling.
Den gubbgrå Cadillacen hämtar vi dock inte förrän nästa helg.
- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar