lördag 28 januari 2012
Mäh!
Det blev ingen telefoninstallation igår. Säljaren på Tellisnor glömde berätta att vi behöver micro-Simkort till IPhone 4s. Surt. Nu har vi iaf beställt och de kommer förhoppningsvis snart!
- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar