fredag 16 mars 2012
Unna mig gymtid
Nä, nu är det dags att unna mig lite gymtid igen! Det har varit alldeles för lite sånt sedan jag började jobba. Nästa vecka får det bli åtminstone två resor till gymet. Har redan börjat få ond "datarygg".
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar