måndag 23 april 2012
Min tur!
Jag var hemma med Elvis när det var hemmapremiär, men ikväll är det min tur att besöka Söderstadion. Derby väntar! Pirrigt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar