Här är myrorna i brallan ganska lugna.
När vi kom till Toplice fick Elvis träffa 'Dide' och köra traktor.
Och bada fötterna i svavelbassängen.
Nu hänger vi i Pula. Har precis inmundigat ett glas av svärfars egna rödvin. Mycket gott! Det här blir en bra semestervecka.
- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar