torsdag 7 juni 2012
Nationaldagen
Vi firade Nationaldagen med fika hos Emelie och Andreas. Jag tog fixade cupcakes. Och så bjöds det på nybakta bullar. Kunde inte låta bli att fuska med en.
Elvis tultade runt i gräset.
Trilla lite.
Och så måste ju solglasögonen testas.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar