torsdag 21 juni 2012
Smultron i badet
Igår fick Elvis smaka vårt första balkongodlade smultron. Han tyckte det var gott, men lite surt.
Och fler smultron blir det framöver! Och förhoppningsvis lite ampeljordgubbar också.
- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar